joi, 19 februarie 2009

Briose


Reteta

2 oua
200 gr zahar
200 ml ulei
300 ml iaurt ( eu am folosit danone de cate 150 gr fiecare)
1/2 lingurita sare ( rasa)
1/2din sucul de la o lamaie si coaja de la o lamaie
400 gr faina
1 si 1/2 plic praf de copt

Intr-un castron se pun ouale intregi impreuna cu zaharul , mixam, dupa ce am batut bine ouale cu zaharul, inglobam si uleiul, cate putin, apoi adaugam iaurtul , sarea, sucul si coaja de la lamaie.

In continuare, separat amestecam faina cu praful de copt, apoi o incorporam usor in compozitie .
Aveti grija sa mixati totul foarte bine, e important.

Apoi pregatim formele pentru briose, eu am folosit forme din hartie. Am turnat cate o lingura si un pic in fiecare forma dupa care am turnat niste stafide peste compozitie ( nu am avut altceva la indemana).Tava cu briose am introdus-o in cuptorul incins inainte (nu am cuptor modern asa ca nu stiu cate grade avea), pentru aproximativ 30-35 min.

Nota* Reteta este de pe culinar.ro a lui Pocahontas.



Niciun comentariu: